04 mei

Wij zijn weer open!

Wat kunt u van ons verwachten?

Protocol Heropening Horeca

Vanaf heden zijn we weer volledig geopend! Voor onze hotelgasten is een gedeelte van ons restaurant beschikbaar voor ontbijt en diner. Het is uiteraard ook mogelijk om roomservice te bestellen.

Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen is het gehele hotel aangepast op de nieuwe situatie. Wij volgen strikt de landelijke en de regionale maatregelen zowel voor u als onze eigen veiligheid.

1,5 meter samenleving

Een begrip waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord, maar nu onderdeel is van ons dagelijkse leven. Hotel Mondragon stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers en doet er alles aan om risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen is ons hotel volledig aangepast op de nieuwe situatie. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen wij aan alle richtlijnen voor een onbezorgd en veilig verblijf.

Wat doen we in Mondragon om de veiligheid van onze gasten te waarborgen?

Wij volgend de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.

Alle medewerkers zijn voorzien van informatie over Covis-19 en managementinstructies.

Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.

Regelmatig desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.

Wij bieden gasten onze gasten desinfecterende dispenser in openbare ruimtes aan.

Naleving van de procedures voor het omgaan met collega's die ziek zijn.

Maatregelen in onze restaurants:

Gelieve te wachten op de aangegeven plek tot onze host u uw tafel wijst.

Gebruik voordat u het restaurant betreedt een desinfecterende gel of was uw handen met water en zeep.

Houd 1,5 meter afstand, zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.

Maximaal 4 personen uit 1 huishouden aan één tafel. Anders maximaal 2 personen per tafel.

Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt

De Safety host kan gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid en/of griepklachten

Betaal bij voorkeur contactloos (pin of mobiel)

We bieden ook roomservice aan tijdens de openingstijden van restaurant Cristó 

                                                                                                               

FAQ

Mogen hotels open zijn?  Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om hotels geopend te hebben.

Mogen restaurants gevestigd in hotels open zijn? Ja, Eet en drinkgelegenheden in hotels mogen geopend zijn ten behoeve van hotelgasten. Dit is eveneens opgenomen in de noodverordeningen van de verschillende veiligheidsregio’s.

Is het bezoeken van een hotel veilig? Hotel Mondragon werkt conform de richtlijnen van het RIVM, we hebben er alles aan gedaan om de risico’s tot een minimum te beperken. 

Is het mogelijk om gerechten en drankjes van de kaart te bestellen op mijn hotelkamer? Ja, dat is mogelijk. Wij bieden roomservice aan.

Kan ik nog steeds gebruikmaken van het ontbijt in het hotel? Jauiteraard kunt u bij ons ontbijten. Wij bieden u een à la carte ontbijt aan in plaats van een ontbijtbuffet. Het ontbijt is net als lunch en diner ook mogelijk op uw hotelkamer.

Ik ben verkouden of hoest, wat te doen? Wij vragen u beleefd, doch dringend, om uit veiligheidsoverwegingen op uw kamer te blijven en op de eerstvolgende ochtend uit te checken.

Annuleringsvoorwaarden:

(Nieuwe) boekingen kunnen tot 24 uur voor aankomst kosteloos worden gewijzigd of geannuleerd*

Eventuele wijzigingen in bestaande boekingen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en eventuele tariefverschillen

* Gasten die via een reisbureau, online boekingsplatform of andere derde partijen hebben geboekt, vragen we om rechtstreeks contact op te nemen via het geboekte kanaal.